B73 Slagelse

Betingelser ved udlejning

Bemærk at huset ikke udlejes til private arrangementer i fodboldsæsonen. Så huset kan som udgangspunkt ikke bookes i Marts, April, Maj, Juni, August, September, Oktober

Dog kan vi i visse tilfælde få det passet ind. Skriv email til klubhus@b73.dk ved forespørgsel.

Overfør venligst depostitum med det samme ved booking. Og efterfølgende restbeløb til vores reg.: 0524 kontonr.: 0000406289 senest 14 dage før udlejningsdato.


Lige det praktiske:

Nøgle-kode og anvisninger. Kontakt os på klubhus@b73.dk, 3 dage før på mail for kode og guide.

Rengøring står lejer selv for

Hvis der er spildt på gulve, skal det vaskes/tørret op med det samme (Gulvmoppe og støvsuger findes i rum bag vaskerummet)

Opvasker skal være tømt når i forlader huset

Ovn skal vaskes af hvis den bliver brugt

Hvis der bruges klisterbånd til at hænge diverse ting op, skal det fjernes igen. Klisterbånd må ikke bruges på loft, døre og mursten.

Viskestykker, karklude, toiletpapir mm skal selv medtages

Dåser skal sorteres i egen pose og skal selv køres på forbrændingen (Må ikke komme i den grønne skraldespand)

Låget på skralde-container SKAL kunne lukkes, da den ellers ikke tømmes. Hvis der ikke er plads til mere i selve containeren, skal det tages med.

Huset skal være ryddet og klar senest kl. 12 næste dag, medmindre anden aftale er lavet.

Alle stole skal stables og sættes ud i siden

Alle borde skal efterlades stående (også evt. ekstra borde i måtte have slået op)

Borde skal eftertørres både ovenpå og på bagside. Evt. klisterbånd fra papirduge SKAL fjernes fra borde. 

Alt lys og elektriske apparater skal være slukket når huset forlades

Nøglen ligges i nøgleboksen når huset forlades.

God fornøjelse.

/B73 Støtteforening



Alt det med småt:


Lokalet udlejes med tilhørende inventar, service m.m.

Køkken kan ikke benyttes hverdage imellem 7.30-16.00, uden forudgående aftale

Det fulde depositum skal være indbetalt til B73 Støtteforening før vi afsætter lokalet til en lejer! Senest 14 dage før skal rest-lejebeløb og alle eventuelle tillæg, være indbetalt!

Lokalet skal medmindre andet er aftalt, afleveres i opryddet og rengjort stand, efter en udlejning!

Der udlejes ikke til arrangementer hvor gennemsnitsalderen er under 25 år. Såfremt du har booket huset med henblik på at skulle holde en fest for forholdsvis unge, bedes du hurtigst muligt kontakte os på klubhus@b73.dk for nærmere aftale. Vi tillader os at afvise bookninger, hvor vi kan se en risiko for at vores hus vil kunne tage skade.

Vi anbefaler at du gennemgår alt, både før og efter jeres arrangement. Inden I ankommer, har vi har lavet en optælling, så når "nøglen" udleveres, har I som lejer det det fulde ansvar, for alt inventar og tilbehør, samt for de effekter som går i stykker eller forsvinder, mens I har lejet lokalet.  Lejer forpligter sig til at oprydde og rengøre hele selskabslokalet, baren, toiletter, køkken, gårdhave m.m.  Lokalet bliver kontrolleret af os, efter hver eneste udlejning, og er oprydning og rengøring ikke i orden foretages dette på lejers regning af en timepris på 350kr.

Udlejer skal selv medbringe viskestykker, karklude, rengøringsmidler, toiletpapir og håndklæder til toiletterne. Selvom der er opvaskemaskine, er det nødvendigt af eftertørre alle glas, bestik og porcelæn efter opvask. Såfremt der i køkkenet ikke er tømt opvaskemaskine og foretaget den nødvendige oprydning og rengøring, udføres dette af udlejer for lejers regning! Al oprydning (både ind- og udvendigt) efter en udlejning, udføres ligeledes på timepris. I tilfælde af der sker skader på klubhuset, eller det tilhørende inventar, vil lejer blive pålagt alle udgifter! 

Såfremt en booking aflyses 2 uger op til den aftalte booking, så vil hele det indbetalte lejebeløb være tabt. Dette gælder uanset årsagen til aflysningen, da vi har mistet muligheden for at leje lokalet ud til anden side. 

B73 støtteforeningen tager forbehold for, eventuelle uforudsete hændelser som gør, at en aftalt udlejning af selskabslokalet kan blive aflyst, i tilfælde af brand, vand eller andre skader på selskabslokalet! I tilfælde af at dette sker, refunderes lejers indbetalinger, men der ydes ingen form for erstatning eller godtgørelse! Ved spørgsmål omkring klubhuset, send os venligst en mail på: klubhus@b73.dk