Betingelser ved udlejning
Bemærk, at huset ikke udlejes til private arrangementer i fodboldsæsonen. Så huset kan som udgangspunkt ikke bookes i marts, april, maj, juni, august, september, oktober og starten af november måned.
Dog kan vi i enkelte tilfælde få det passet ind i fodboldsæsonen. Skriv e-mail til klubhus@b73.dk ved forespørgsel.
Når du har foretaget en booking, modtager du en bekræftelse på forespørgsel på booking af lokaler. Denne mail skal du bruge, når du skal betale, hvis din booking bliver godkendt i en senere mail.
Depostitum skal overføres senest 8 dage efter godkendt booking. Restbeløbet skal betales senest 4 uger før udlejningsdato til vores
reg.nr.: 0524 kontonr.: 0000406289
Det praktiske:
Nøgle-kode og anvisninger sendes til jer i ugen op til udlejning. Kontakt os gerne 5 dage før på klubhus@b73.dk hvis I ikke har modtaget en mail.
Rengøring står lejer selv for.
Hvis der bliver spildt på gulvene, skal det vaskes/tørres op med det samme. (Gulvmoppe og støvsuger findes i vaskerummet).
Opvasker skal være tømt, når i I forlader huset. Vigtig at læse vejledning først – DEN ÅBNER SELV, når den er færdig.
Ovn skal vaskes af, hvis den er blevet brugt
Hvis der bruges klisterbånd til at hænge diverse ting op, skal det fjernes igen. Klisterbånd må ikke bruges på loft, døre og vægge.
Viskestykker, karklude, håndklæder og toiletpapir mm skal selv medtages.
Dåser skal sorteres i egen pose og I skal selv køre på forbrændingen (Må ikke komme i den grønne skraldespand).
Låget på skralde-container SKAL kunne lukkes, da den ellers ikke tømmes. Hvis der ikke er plads til mere i selve containeren, skal det tages med.
Huset skal være ryddet, rengjort og klar senest kl. 12 næste dag (i sæsonen er det kl. 9.00), medmindre andet er aftalt.
Alle stole skal stables og sættes ud i siden.
Alle borde skal efterlades stående (også evt. ekstra borde I måtte have slået op)
Borde skal eftertørres både ovenpå og på bagside. Evt. klisterbånd fra papirduge SKAL fjernes fra borde.
Alt lys og elektriske apparater skal være slukket, når huset forlades
Nøglen hænges i nøgleboksen, når huset forlades.
Det er IKKE tilladt at bruge røgmaskine i klubhuset!
God fornøjelse.
/B73 Støtteforening
Alt det med småt:
Lokalet udlejes med tilhørende inventar, service m.m. til 80 personer.
Køkken kan ikke benyttes hverdage imellem 7.30-16.00, uden forudgående aftale
Det fulde depositum skal være indbetalt til B73 Støtteforening senest 8 dage efter godkendt booking – restbeløbet inkl. eventuelle tillægsvalg skal betales senest 4 uger før lejedatoen. Overholdes betalingsbetingelserne ikke, vil bookingerne blive annulleret.
Det fulde depositum skal være indbetalt til B73 Støtteforening senest 8 dage efter godkendt booking – er beløbet ikke overført, vil bookingen blive annulleret senest 4 uger før lejedatoen skal rest-lejebeløb og alle eventuelle tillæg, være betalt!
Lokalet skal medmindre andet er aftalt, afleveres i opryddet og rengjort stand, efter en udlejning!
Der udlejes ikke til arrangementer, hvor gennemsnitsalderen er under 25 år. Såfremt du har booket huset med henblik på at holde en fest for forholdsvis unge, bedes du hurtigst muligt kontakte os på klubhus@b73.dk for nærmere aftale. Vi tillader os at afvise bookninger, hvor vi kan se en risiko for, at vores hus vil kunne tage skade.
Vi anbefaler, at du gennemgår alt, både før og efter jeres arrangement. Inden I ankommer, har vi har lavet en optælling, så når "nøglen" udleveres, har I som lejer det det fulde ansvar, for alt inventar og tilbehør, samt for de effekter, som går i stykker eller forsvinder, mens I har lejet lokalet. Lejer forpligter sig til at oprydde og rengøre hele selskabslokalet, toiletter, køkken, terrasse m.m. Lokalet bliver kontrolleret af os, efter hver eneste udlejning, og er oprydning og rengøring ikke i orden foretages dette på lejers regning af en timepris på 500 kr.
Udlejer skal selv medbringe viskestykker, karklude, rengøringsmidler, toiletpapir og håndklæder til toiletterne. Selvom der er opvaskemaskine, er det nødvendigt af eftertørre alle glas, bestik og porcelæn efter opvask. Såfremt der i køkkenet ikke er tømt opvaskemaskine og foretaget den nødvendige oprydning og rengøring, udføres dette af udlejer for lejers regning! Al oprydning (både ind- og udvendigt) efter en udlejning, udføres ligeledes på timepris. I tilfælde af der sker skader på klubhuset, eller det tilhørende inventar, vil lejer blive pålagt alle udgifter!
I køkkenet må der kun tages service mv. fra de skabe, hvor der står B73 på.
Såfremt en booking aflyses 4 uger op til den aftalte booking, så vil hele det indbetalte lejebeløb være tabt. Dette gælder uanset årsagen til aflysningen, da vi har mistet muligheden for at leje lokalet ud til anden side.
B73 Støtteforening tager forbehold for eventuelle uforudsete hændelser, som gør, at en aftalt udlejning af selskabslokalet kan blive aflyst, i tilfælde af brand, vand eller andre skader på selskabslokalet! I tilfælde af at dette sker, refunderes lejers indbetalinger, men der ydes ingen form for erstatning eller godtgørelse! Ved spørgsmål omkring klubhuset, send os venligst en mail på: klubhus@b73.dk
Spillergange og omklædningsrum er ikke en del af lejeaftalen – så lås venligst døren fra mellemgang til spillergangen.
Hele huset er videoovervåget